вторник, 21 юни 2011 г.

Емилия: Камелия е моят ангел-пазител!

Фолкзвездата Емилия като по чудо оцеля без контузии след зловещата катастрофа с 200 км/ч на магистрала "Тракия" на път за Бургас. "При катастрофата карах с доста по-висока от позволената скорост", призна певицата, която разкри, че това е третият и сблъсък със смъртта!
Емилия отрича да е била пияна, каквито спекулации се появиха в медиите. "Просто се унесох, задрямах", твърди тя. Певицата и до днес не може да си обясни  обаче как е оцеляла.

"Когато полицаите дойдоха, казаха, че при такъв удар в мантинелата тя направо влиза в самата кола и много рядко се случва да останеш без травми или без да се случи най-лошото... Мога да кажа, че живея втори живот, даже трети - защото като съм била бебе на шест месеца, съм претърпяла двойна бронхопневмония и майка ми е разказвала, че са щели за малко да ме изпуснат... Аз катастрофирах точно на Св. Св. Константин и Елена. Преди не вярвах много-много в такива неща, но сега наистина вярвам, че Господ и най-вече тези двама светци са ме пазили. Всички ми казаха, че трябва отсега нататък всяка година на този ден да давам курбан - и с Коко ще имаме заедно празник. Не е случайно, че са точно Елена и Константин - щяла съм да се казвам Елена, така е името на баба ми, мъжът до мен пък е Константин", изповяда певицата пред blitz.bg.

Друго нещо, което накарала Емилия да вярва в свръхестественото, е появата на Камелия по време на инцидента: "През 2007-а, когато ми ставаше лошо, припадах и беше пак неприятен период от живота ми, Камелия беше до мен - по стечение на обстоятелствата, че бяхме на турне. И сега като катастрофирах, Камелия пак се появи отнякъде! Пътуваха с Цветин за участие. Първите ми думи, когато я видях, бяха: "Ками, ти си ми като ангел-пазител!" Казах й, че на този ден повече няма да работя, ще давам курбан и искам всяка година да го празнуваме заедно", категорична е половинката на Коко Динев.

Няма коментари:

Публикуване на коментар