понеделник, 20 февруари 2012 г.

Камелия: Аз все още имам действащ договор!

Камелия научила за решението на продуцентите си да я освободят от водещ на "Споделено с Камелия" от публикациите в Интернет, разкри самата тя при гостуването си в "Карбовски: Директно".

"Аз го разбрах на петък 13-ти, супер! Разбрах от Интернет. Прочетох, че доброволно си тръгвам, което не отговаря на истината, че искам да си почина. Не съм уморена, определено не съм уморена! Искала съм да сбъдна дългогодишната си мечта да стана майка... Не знаех, че човек като работи, не може да бъде родител или да стане майка. Не съм бременна. Бих искала, но не съм" - каза тя.

"Споделено с Камелия" е второто предаване, на което Камелия е водещ, след дебюта й по Нова ТВ в "Голямата уста".

За токшоуто си по TV7 певицата споделя:"Обичам предаването си. Знаеш ли колко е трудно човек да ти сподели една лична история... Аз съм от година и половина на екран. Дори самата аз не знаех в началото дали ще мога да се справя с моя по-скандален имидж. Изведнъж идва едно момиче или момче, или семейство и си казва такива съкровени тайни за насилие, за бой, за педофилия... Аз много благодаря на тези хора. Това насила не можеш да го издърпаш от хората".

Карбовски похвали Камелия, че се е справяла добре с работата си и подчерта, че екипът й е подбирал много добре гостите, като не пропусна да отбележи и ролята на сексапила й.

"Не мога да говоря за минало за това предаване, защото аз все още имам действащ договор. По документи аз съм на работа. Има неяснота. Конфликт няма, поне не ми е показвано от моя страна" - каза Камелия и не скри, че е неприятно изненадана. Тя поясни, че предаването й има постоянно висок рейтинг, но не знае никакви подробности защо продуцентите са решили да я сменят. "Интересно ми е. Предстои развитие" - каза певицата.

Камелия не се ангажира с предположение коя от двете - Вихра или Тони Димитрова, които са спрягани като евентуални нови лица на предаването, ще води на нейно място. "Това предаване има облик като теми, ключа за различните истории, които определено са интересни, може би аз ги отключвам по определен интересен и различен начин. Не знам кой би успял" - заяви певицата.

В неделя следобед Вихра се сбогува със зрителите на "Съпругите" на "Станция Нова" и призова да я гледат по друга телевизия, но не уточни къде и в кое предаване.

Няма коментари:

Публикуване на коментар