четвъртък, 9 юни 2011 г.

Камелия: Закачам се с 20-годишни момчета

реди време Камелия призна в интервю, че е имало само три мъже в живота й. Нещо в което обаче никой не и повярва. Фолк дивата обаче не спира да провокира по темата, като заявява, че по природа си е флиртаджийка.

„Винаги съм се чувствала обичана жена. По природа съм си флиртаджийка, нося го в кръвта си. Не спирам да се закачам по участия с 20-годишни момчета, но съм утановила, че когато се стигне до по-сериозни неща, само външност и само пари не ми стигат", признава изпълнителката на "Манастир" и уточнява: "Трябва ми съвкупност от човек, който има душа, приятен е за гледане и имаме какво да си кажем. Оттук-нататък, ако съдбата ми, за добро или лошо ме срещне с някого, който да запали други емоции в мен, не знам дали ще остарея с Цветин". Звездата на "Пайнер" си е пожелала обаче да бъде заедно с дългогодишното си гадже, но не изключва, че някога нещо може да се случи и двамата да се разделят. Засега обаче тя не е открила в друг мъж качествата, които най-много цени в приятеля си. "В Цвети има човечност, която в днешно време е деликатес. Трудно е да намериш човек с душа. Никога не съм правила секс за една нощ. Не знам какво е това, сигурно ще се влюбя...", сподели още пред "Стори" ексцентричната личност.

Няма коментари:

Публикуване на коментар