петък, 6 юли 2012 г.

Камелия: Животът ми беше попфолк

Камелия споделя, че не е мечтала да бъде актриса, въпреки че се забавлява искрено покрай новото предизвикателство, което й поднесе Слави Трифонов, канейки я в сериала "Ракия сънрайз".
"Мечтала съм да бъда певица и се радвам, че успях да правя неща, които да стигат до хората и неща, които лично на мен ми харесват. Нито съм мечтала за телевизионна кариера като водеща, нито пък за актриса. И тези неща, когато ми се случиха беше нещо ново и различно за мен, и много радващо"- казва Камелия в "Тази неделя" по БТВ.
Певицата разказва, че се работи супер с хората на Слави Трифонов, които доста й помагат да изиграе образа на Калудка. Тя получила поканата за сериала в същия ден, когато предаването й "Споделено с Камелия" тръгнало с новата водеща Вихра: "Този ден, когато стартира предаването с новата водеща, Слави ми се обади и ми предложи".
Камелия е признавала неведнъж, че с приятеля й Цветин правят опити за дете, но за момента безуспешни, въпреки че физиологично и двамата са добре. "При мен, може би, стресът, това натоварване, оказват влияние и аз от една година насам го давам по-лежерно. Някак си пренаредих приоритетите си. Ако преди животът ми беше попфолк и брой на участия в тетрадката ми, то към днешно време обръщам повече внимание на хората около себе си, на природата..." - споделя тя.

Няма коментари:

Публикуване на коментар