понеделник, 20 февруари 2012 г.

Камелия: Разбрах истината!

Камелия ще разкрие истината за скандалното си отстраняване от ефира на TV7, където водеше "Споделено с Камелия". Певицата и екс водеща е гост в студиото на телевизионния таблоид "Горещо" тази събота, 18 февруари, от 22:10 часа, съобщава novatv.bg.

"Не съм си тръгнала доброволно – това държа да го подчертая. Тази информация, която излезе… От това и най-много ме заболя всъщност - че някой говори вместо мен. Това беше най-гадното! Не толкова, че няма да съм водеща… Можеше да бъде по-етично!" – споделя Камелия пред Венета Райкова и разказва как е научила новината за уволнението си от Интернет на 13 януари, петък и как са се развили събитията след това.

"Всичко приключи. Разбрах истината! Разбрах, че има хора, които са целяли това да се случи!… Пожелавам успех!" - казва Камелия и признава, че не е изморена, не е бременна и дори самата тя не знае конкретните причини за отстраняването си. Тя коментира слуховете, че една от тях е поискания от нея хонорар.

Изпълнителката разказва, че въпреки уверението от продуцентите й, че само за известно време ще е "на трупчета", тя се явила на снимки в студиото, за да е коректна по договора си. С изненада установила, че голяма част от екипа й не знае, че тя вече не е водеща, но надписът вече бил сменен.

Камелия дори получила покана да бъде гост в първото предаване с новата водеща: "Ако бях отишла, това значи, че щях да се самообеся. Щях доброволно едва ли не да си отстъпя мястото, което щеше да потвърди информацията, излязла в Интернет" - казва тя.

Няма коментари:

Публикуване на коментар