четвъртък, 9 юни 2011 г.

Камелия: Не съм бременна! Не знам дали бащата ще бъде Цветин?!

Фолк звездата отрече поредния слух за нейната бременност, който напоследък отново се коментира в шоусредите. "Стига са ме забременявали веече. До миналата година бяха шест пъти. И за тази година имам вече сефте, но не успешно. Оттук-нататък ще видим до къде ще го докараме като бройка", коментира Камелия пред сп. "Стори".

Скандалната изпълнителка отрича да се е подлагала на ин витро процедури както също се говори в средите. "Не ми се е налагало засега да се подлагам. Добре съм със здравето, организмът ми функционира правилно, чисто по женски. Както казва моят доктор: "Здрава, права жена си. Просто е въпрос на време.", обясни Ками.

Въпреки перфектните отношения, които има с дългогодишният си приятел Цветин, Камелия не е убедена, че именно той ще бъде таткото на бъдещото й бебе. Въпреки това сипе суперлативи за половинката си: "В Цветин има човечност, което в днешно време е деликатес. Трудно е да намериш човек с душа", казва тя и допълва: "Той знае всичко за мен, както и аз за него. Не вярвам, че някой може някога да използва другия за параван. Особено след 13 години, в които сме заедно. Аз не бях известна на първата ни среща. Ние двамата сме вече като двете страни на една монета".

Няма коментари:

Публикуване на коментар