четвъртък, 9 юни 2011 г.

Камелия засне “Манастир”

Камелия спази обещанието, което бе дала пред феновете—засне клип на песента “Манастир”.
“Манастир” е страшна песен, която много се хареса от невероятно много хора. Учуди ме, защото знам каква е в момента вълната, на която застъпват песните. Радвам се, че ще има видеоклип и ще се опитам пак да е нещо готино”—каза преди време Камелия, в интервю за Signal.bg.
Песента се радваше да огромен брой положителни коментари от меломаните и изпълнителката бе категорична, че ще удовлетвори желанието им да видят клип към нея.
“С тези снимки окончателно завърших работата си по “Проект 13″. Клипът не е нещо невиждано и нечувано и не е сниман с голям бюджет. За първи път работя с режисьор и оператор от игралното кино. Картинката, цветовете, светлосенките са много по-различни и смятам, че това ще бъде оценено”—сподели Камелия пред Blife.bg.
Семпла, но секси ще бъде певицата в новото си видео, което се очаква до края на следващата седмица да е факт. В него участва и балетист от “Арабеск”.
“Аз не съм лакома и алчна. Един ми стига. Момчето е голям симпатяга и с удоволствие му се нарадвах и го гушках по време на снимките. Отърках се и аз в младо гадже”—шегува се изпълнителката, която вече гледа към следващите си музикални проекти.
“Записвам и нови песни, работя по нов проект, но още е рано да говоря за това. Аз съм от хората, които се появяват само когато има какво да кажат, иначе няма смисъл от празно дърдорене”—каза още Камелия.

Няма коментари:

Публикуване на коментар